„Dodávka osobního automobilu pro Domov Na cestě.“

Veřejné zakázky

ZADÁVACÍ DOKUMENTACE k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu mimo režim zákona č. 134/2016 Sb.

Identifikace zadavatele

Název veřejného zadavatele:                      Domov Na cestě

IČ:                                                                       150 538 22

DIČ:                                                                   není plátce DPH

Adresa sídla:                                                    Tyršova 389, 539 73 Skuteč

Osoba oprávněná jednat za zadavatele:   Mgr. Jakub Vávra

Kontaktní osoba pro veřejnou zakázku:    Petr Vostřel

Telefon:                                                           606 649 647

e-mail:                                                               petr.vostrel@domovnaceste.cz

  1. Předmět plnění zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka:

1 ks osobního automobilu této specifikace:

  • Nové osobní vozidlo
  • Počet míst k sezení 5
  • Palivo benzín nebo nafta
  • Min. manuální klimatizace
  • Dálkové ovládání centrálního zamykání
  • U druhé řady sedadel z obou stran vozidla posuvné dveře
  • Přední mlhová světla
  • Rádio + hands free Bluetooh
  • Min. elektrické ovládání předních oken
  • Vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná, vyhřívaná
  • Min. airbag u řidiče a spolujezdce
  • Min. parkovací senzory vzadu
  • Hliníková kola + letní pneu
  • Ocelová kola + zimní pneu
  • Plnohodnotné rezervní kolo na ocelovém ráfku, zvedák vozu, klíč na kola, výstražný trojúhelník, vlečné lano, pryžové ( gumové ) koberečky na podlahu vozidla, gumový koberec do zavazadlového prostoru
  • Vyhřívané zadní okno
  • Stěrač zadního okna
  • Základní objem zavazadlového prostoru min. 675 dm³
  • Barva vozu nespecifikována, bude upřesněna po domluvě s prodejcem
  1. 1 Klasifikace předmětu veřejné zakázky ( CPV )

Kód předmětu veřejné zakázky dle číselníku Common Procurement Vocabulary je: 34110000-1 Osobní vozidla

2. Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je 350.000,- Kč až 370.000,- Kč bez DPH. Předpokládaná hodnota veřejné zakázky byla stanovena v souladu s § 16 zákona č. 134/2016 Sb., jako předpokládaná výše peněžitého závazku zadavatele vůči dodavateli vyplývající z plnění veřejné zakázky.

3. Doba a místo plnění veřejné zakázky

3. 1 Předpokládaná doba plnění

Termín zahájení plnění veřejné zakázky je podmíněn zadáním zakázky. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit předpokládaný termín plnění veřejné zakázky s ohledem na případné prodloužení zadávacího řízení.

Předpokládaný termín zahájení:      06/ 2020

Předpokládaný termín dokončení:  10/ 2020

3. 2 Místo plnění veřejné zakázky

Tyršova 389, 539 73 Skuteč

4. Kvalifikace dodavatelů

4. 1 Doklad o splnění základních kvalifikačních předpokladů

Uchazeč ve své nabídce doloží Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 zákona č. 134/2016 Sb. Toto prohlášení bude podepsáno oprávněnou osobou uchazeče.

5. Obchodní a platební podmínky

5. 1 Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za kompletní plnění zakázky jako cenu nejvýše přípustnou. Překročení nabídkové ceny za rozsah zakázky vyplývající z této zadávací dokumentace se nepřipouští. Jedinou výjimku tvoří navýšení v případě, že dojde před nebo v průběhu realizace zakázky ke změnám sazeb DPH oproti sazbám platným v době podání nabídky.

5. 2 Podkladem pro stanovení nabídkové ceny je tato zadávací dokumentace.

5. 3 Celková nabídková cena musí zahrnovat všechny náklady uchazeče spojené s kompletním splněním a provedením předmětu zakázky za podmínek stanovených v jednotlivých částech zadávací dokumentace.

5. 4 Celková nabídková cena bude v nabídce uvedena v korunách českých, a to v členění:

  • nabídková cena bez DPH
  • aktuální daň z přidané hodnoty 21%
  • nabídková cena včetně DPH

5. 5 Uchazeč doloží nabídkovou cenu v nabídce vyplněním formuláře „Nabídková cena“.

5. 6 Platební podmínky zadavatele

Placení bude provedeno jednorázově po řádném předání předmětu zakázky a to na základě faktury – daňového dokladu vystaveného dodavatelem. Faktura bude mít náležitosti podle zákona č. 235/2014 Sb., o dani z přidané hodnoty v platném znění. Splatnost vystavené faktury bude 14 dnů ode dne jejího doručení zadavateli.

6. Požadavky na úplnost nabídky

6. 1 Nabídka bude předložena v jednom vyhotovení v písemné formě v českém jazyce. Nabídka nesmí obsahovat jakékoliv přepisy, opravy nebo symboly, které by zadavatele mohly uvést v omyl.

6. 2 Všechny listy nabídky budou pevně svázány tak, aby bez násilného porušení provázání nebylo možno žádný list nabídky volně vyjmout.Pořadí a obsah dokumentů tvořících nabídku jsou závazné a jsou stanoveny následovně:

  • Doklad o splnění základních kvalifikačních předpokladů
  • Vyplněný formulář „Nabídková cena“ z přílohy této zadávací dokumentace
  • Prohlášení o porozumění zadávací dokumentaci

6. 4 Nabídka bude odevzdána v uzavřené obálce. Na přední straně bude adresa zadavatele a adresa na niž je možné nabídku vrátit. Dále bude označena nápisem:

Veřejná zakázka malého rozsahu „Dodávka osobního automobilu pro Domov Na cestě“ – NEOTVÍRAT!

7. Hodnotící kritéria

Zakázka je řešena jako veřejná zakázka malého rozsahu nepodléhající zákonu č. 134/2016 Sb., přičemž kritériem pro hodnocení veřejné zakázky je

  • výše nabídkové ceny 75 %
  • úroveň výbavy – 25 %

8. Místo, způsob a lhůta pro podání nabídek

8. 1 Uchazeč předloží písemnou nabídku do sídla zástupce zadavatele na adrese: Domov Na cestě, Tyršova 389, 539 73 Skuteč. Opožděně dodané nabídky nebudou zadavatelem otevřeny a budou vráceny uchazečům. Za podání nabídky se považuje fyzické převzetí zástupcem zadavatele. Zadavatel ani jeho zástupce neodpovídají za zdržení zaviněné poštou, kurýrní službou či jiným přepravcem nabídky. Nabídky doručené v obálce poškozené tak, že se dá její obsah volně vyjmout, nebudou přijaty a budou v tomto stavu vráceny uchazeči.

8. 2 Předložené a hodnocené nabídky nebudou zadavatelem uchazečům vráceny. Uchazeč smí zadávací dokumentaci použít výhradně pro vypracování nabídky pro tuto veřejnou zakázku malého rozsahu. Veškeré náklady uchazeče spojené se zpracováním nabídky a s účastí v této soutěži jdou k tíži uchazeče.

8.3 Lhůta pro podání nabídek končí dne:            23. 6. 2020 v 9.00 hod.

Nabídky podané po uplynutí této lhůty nebudou otevřeny a hodnoceny,       ale neprodleně vráceny uchazeči.

8 .4 Otevírání obálek proběhne dne:      23. 6. 2020 v 11.00 hodin

9. Ostatní ustanovení

9. 1 Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv a bez udání důvodů zrušit, a to až do podpisu smlouvy nebo vystavení objednávky.

9. 2 Nabídky podané po termínu a nabídky neúplné, stejně jako nabídky uchazečů, kteří nesplnili zadavatelem požadované kvalifikační předpoklady, nebudou postoupeny k hodnocení a budou ze soutěže vyřazeny. O vyřazení budou uchazeči písemně informováni.

9. 3 Všichni uchazeči předkládají své nabídky bezplatně, z předání nabídky nevznikají uchazeči vůči zadavateli žádné právní ani jakékoliv jiné nároky.

9. 4 Otevírání obálek je neveřejné.

9. 5 Zadavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče.

V Předhradí, dne 9. 6. 2020                                                     Mgr. Jakub Vávra

                                                                                                                ředitel