ZADÁVACÍ DOKUMENTACE k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu mimo režim zákona č. 134/2016 Sb.
Identifikace zadavatele
Název veřejného zadavatele: Domov Na cestě
IČ: 150 538 22
DIČ: není plátce DPH
Adresa sídla: Tyršova 389, 539 73 Skuteč
Osoba oprávněná jednat za zadavatele: Mgr. Jakub Vávra
Kontaktní osoba pro veřejnou zakázku: Petr Vostřel
Telefon: 606 649 647
e-mail: petr.vostrel@domovnaceste.cz
Předmětem veřejné zakázky je dodávka:
1 ks osobního automobilu této specifikace:
Kód předmětu veřejné zakázky dle číselníku Common Procurement Vocabulary je: 34110000-1 Osobní vozidla
2. Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je 350.000,- Kč až 370.000,- Kč bez DPH. Předpokládaná hodnota veřejné zakázky byla stanovena v souladu s § 16 zákona č. 134/2016 Sb., jako předpokládaná výše peněžitého závazku zadavatele vůči dodavateli vyplývající z plnění veřejné zakázky.
3. Doba a místo plnění veřejné zakázky
3. 1 Předpokládaná doba plnění
Termín zahájení plnění veřejné zakázky je podmíněn zadáním zakázky. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit předpokládaný termín plnění veřejné zakázky s ohledem na případné prodloužení zadávacího řízení.
Předpokládaný termín zahájení: 06/ 2020
Předpokládaný termín dokončení: 10/ 2020
3. 2 Místo plnění veřejné zakázky
Tyršova 389, 539 73 Skuteč
4. Kvalifikace dodavatelů
4. 1 Doklad o splnění základních kvalifikačních předpokladů
Uchazeč ve své nabídce doloží Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 zákona č. 134/2016 Sb. Toto prohlášení bude podepsáno oprávněnou osobou uchazeče.
5. Obchodní a platební podmínky
5. 1 Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za kompletní plnění zakázky jako cenu nejvýše přípustnou. Překročení nabídkové ceny za rozsah zakázky vyplývající z této zadávací dokumentace se nepřipouští. Jedinou výjimku tvoří navýšení v případě, že dojde před nebo v průběhu realizace zakázky ke změnám sazeb DPH oproti sazbám platným v době podání nabídky.
5. 2 Podkladem pro stanovení nabídkové ceny je tato zadávací dokumentace.
5. 3 Celková nabídková cena musí zahrnovat všechny náklady uchazeče spojené s kompletním splněním a provedením předmětu zakázky za podmínek stanovených v jednotlivých částech zadávací dokumentace.
5. 4 Celková nabídková cena bude v nabídce uvedena v korunách českých, a to v členění:
5. 5 Uchazeč doloží nabídkovou cenu v nabídce vyplněním formuláře „Nabídková cena“.
5. 6 Platební podmínky zadavatele
Placení bude provedeno jednorázově po řádném předání předmětu zakázky a to na základě faktury – daňového dokladu vystaveného dodavatelem. Faktura bude mít náležitosti podle zákona č. 235/2014 Sb., o dani z přidané hodnoty v platném znění. Splatnost vystavené faktury bude 14 dnů ode dne jejího doručení zadavateli.
6. Požadavky na úplnost nabídky
6. 1 Nabídka bude předložena v jednom vyhotovení v písemné formě v českém jazyce. Nabídka nesmí obsahovat jakékoliv přepisy, opravy nebo symboly, které by zadavatele mohly uvést v omyl.
6. 2 Všechny listy nabídky budou pevně svázány tak, aby bez násilného porušení provázání nebylo možno žádný list nabídky volně vyjmout.Pořadí a obsah dokumentů tvořících nabídku jsou závazné a jsou stanoveny následovně:
6. 4 Nabídka bude odevzdána v uzavřené obálce. Na přední straně bude adresa zadavatele a adresa na niž je možné nabídku vrátit. Dále bude označena nápisem:
Veřejná zakázka malého rozsahu „Dodávka osobního automobilu pro Domov Na cestě“ – NEOTVÍRAT!
7. Hodnotící kritéria
Zakázka je řešena jako veřejná zakázka malého rozsahu nepodléhající zákonu č. 134/2016 Sb., přičemž kritériem pro hodnocení veřejné zakázky je
8. Místo, způsob a lhůta pro podání nabídek
8. 1 Uchazeč předloží písemnou nabídku do sídla zástupce zadavatele na adrese: Domov Na cestě, Tyršova 389, 539 73 Skuteč. Opožděně dodané nabídky nebudou zadavatelem otevřeny a budou vráceny uchazečům. Za podání nabídky se považuje fyzické převzetí zástupcem zadavatele. Zadavatel ani jeho zástupce neodpovídají za zdržení zaviněné poštou, kurýrní službou či jiným přepravcem nabídky. Nabídky doručené v obálce poškozené tak, že se dá její obsah volně vyjmout, nebudou přijaty a budou v tomto stavu vráceny uchazeči.
8. 2 Předložené a hodnocené nabídky nebudou zadavatelem uchazečům vráceny. Uchazeč smí zadávací dokumentaci použít výhradně pro vypracování nabídky pro tuto veřejnou zakázku malého rozsahu. Veškeré náklady uchazeče spojené se zpracováním nabídky a s účastí v této soutěži jdou k tíži uchazeče.
8.3 Lhůta pro podání nabídek končí dne: 23. 6. 2020 v 9.00 hod.
Nabídky podané po uplynutí této lhůty nebudou otevřeny a hodnoceny, ale neprodleně vráceny uchazeči.
8 .4 Otevírání obálek proběhne dne: 23. 6. 2020 v 11.00 hodin
9. Ostatní ustanovení
9. 1 Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv a bez udání důvodů zrušit, a to až do podpisu smlouvy nebo vystavení objednávky.
9. 2 Nabídky podané po termínu a nabídky neúplné, stejně jako nabídky uchazečů, kteří nesplnili zadavatelem požadované kvalifikační předpoklady, nebudou postoupeny k hodnocení a budou ze soutěže vyřazeny. O vyřazení budou uchazeči písemně informováni.
9. 3 Všichni uchazeči předkládají své nabídky bezplatně, z předání nabídky nevznikají uchazeči vůči zadavateli žádné právní ani jakékoliv jiné nároky.
9. 4 Otevírání obálek je neveřejné.
9. 5 Zadavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče.
V Předhradí, dne 9. 6. 2020 Mgr. Jakub Vávra
ředitel